5,00€ – 8,00€
- Persones menors de 21 anys – Document oficial d’identitat.
- Persones en situació d’atur – Certificat de demandant d’ocupació no ocupat del SOC (si hi cap, afegir:", anterior a la data en què es realitzi la inscripció)."
- Persones amb diversitat funcional – Certificat de Reconeixement de la Discapacitat o Targeta Acreditativa de la Discapacitat de la Generalitat de Catalunya.
En aquest taller ens familiaritzarem amb les bases de la Comunicació No Violenta i aprofundirem en com entendre i aplicar els seus passos i la seva estructura. Treballarem amb situacions concretes per començar a sentir i integrar millor aquesta forma de comunicar que ens enriqueix i ens ajuda a resoldre conflictes de forma constructiva i empàtica. Veurem com el llenguatge basat en el que sentim i necessitem ens ajuda a entendre’ns en el context actual i a desprendre’ns de judicis i agressivitat. Molt recomanat per poder gaudir dels altres tallers de CNV d’una forma més completa.
*Possible format online, pendent de decidir en funció de l’evolució de la COVID-19
Consulta les Condicions d'inscripció.