8,00€ – 11,00€
- Persones menors de 21 anys – Document oficial d’identitat.
- Persones en situació d’atur – Certificat de demandant d’ocupació no ocupat del SOC (si hi cap, afegir:", anterior a la data en què es realitzi la inscripció)."
- Persones amb diversitat funcional – Certificat de Reconeixement de la Discapacitat o Targeta Acreditativa de la Discapacitat de la Generalitat de Catalunya.
Curs a l’aire lliure: en aquesta nova proposta esbossarem racons del Mercat de Sant Andreu amb la tècnica de l’art urbà Sketching. Dibuixar a l’aire lliure (arbres, edificis, carrerons, detalls, gent caminant, etc) és una manera de dibuixar molt lliure i gratificant. Les eines i tècniques utilitzades seran, principalment, llapis, punta fina negre i grafit, combinat amb aquarel·la.
Tot seguit pots consultar les propostes audiovisuals que ens fa arribar el Grup de Pintors de Sant Andreu per gaudir del taller des de casa, entitat allotjada a l’Ateneu. A banda de facilitar tallers, també organitzen diverses activitats obertes a l’Ateneu i a altres espais de Sant Andreu, com a Can Portabella, per exemple. De ben segur que quan les condicions sanitàries ho permetin tornaran a omplir Sant Andreu d’art!
*Pendent de confirmació de data en funció de l’evolució de la COVID-19 i en funció de quan aquesta permeti formats presencials.
Consulta les Condicions d'inscripció.