
Festa de solstici d’hivern
Data
22.12.17 a les 21.30
Un any més la comissió de participació conjuntament amb la comissió jove muntem una festa per celebrar el solstici d’hivern, celebrar l’any passat i donar la benvinguda a l’any entrant.
- 21:30h: Sopar per compartir. Si fas un plat, fes-ne més i així podem compartir diferents aliments fets per totes nosaltres i sopar totes juntes!
- 22:30h: Fem cagar el tió. farem un Tió de «Pongo»! Qualsevol cosa que podries dir: «Y esto donde lo Pongo?» Porta-ho i que el tió ens ho reparteixi.
- 23:30h: Música a càrrec de PD.Txoves. La comissió jove amenitzarà la nit amb bona música fins acabar la festa!
Cal confirmació escrivint un correu a: dinamitzacio@ateneuharmonia.cat
Organitza: Comissió de participació i comissió jove
Preu
Gratuït



