Condicions d’inscripció

Titularitat de la botiga

Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar – Ateneu L’Harmonia.

Condicions de compra i pagaments (Cursos i tallers)

  • No es reservarà plaça per telèfon o correu electrònic.
  • Les inscripcions es poden fer a través de la web o presencialment a l’Ateneu.
  • Cal que la inscripció s’efectuï amb les dades de la persona que gaudirà del taller.
  • El pagament es fa mitjançant targeta de crèdit/dèbit via web (no es fa el pagament a través de datàfon). No s’accepten pagaments en efectiu.
  • No queda confirmada la plaça fins que es formalitza el pagament.

Reemborsaments i cancel·lacions (Cursos i tallers)

L’Ateneu es reserva el dret a suspendre els cursos en que no s’hagin inscrit un mínim de participants. Només en aquest cas es retornaran els diners de la inscripció.

En cas que el format presencial es vegi afectat, l’Ateneu facilitarem que puguin haver-hi alternatives, alhora que apostem per mantenir els ingressos que s’hagin generat en les inscripcions per pagar a les talleristes i facilitadores dels cursos i tallers.

En els tallers gratuïts, tres faltes d’assistència no justificades són motiu de pèrdua de plaça.

Calendari d’inscripcions (Cursos i tallers)

El període d’inscripcions establert per als cursos i tallers d’estiu serà a partir de les 10.15h del 12 de setembre fins el 24 de setembre, i fins 48h abans de l’inici dels tallers monogràfics o fins exhaurir places. Pots inscriure’t en línia o presencialment a l’Ateneu de dilluns a dissabte de 10.15 h a 14 h i de 16 h a 20 h.

S’habilitaran espais d’atenció personalitzada per a resoldre dubtes, inquietuds i necessitats específiques.

Preu reduït (Cursos i tallers)

S’haurà de presentar la documentació pertinent en el moment de fer la inscripció, tant si es fa presencial com telemàtica. En cas d’inscripció en línia, caldrà adjuntar-la a través de les opcions habilitades.

El preu reduït s’aplica en els següents criteris i amb la documentació pertinent:

  • Persones menors de 21 anys – Document oficial d’identitat.
  • Persones en situació d’atur – El Certificat de demandant d’ocupació no ocupat del SOC, anterior a la data en què es realitzi la inscripció.
  • Persones amb diversitat funcional – Certificat de Reconeixement de la Discapacitat o Targeta Acreditativa de la Discapacitat del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.
  • Persones amb família nombrosa – Certificat de família nombrosa
  • Persones amb família monomarental/monoparental – Certificat de família  monomarental/monoparental

A la descripció de cada curs i taller s’especifica: la data d’inici i finalització, l’horari, el nombre de sessions i preu. Per un bon funcionament dels cursos, es demana compromís d’assistència a totes les sessions. Si teniu algun dubte, només heu de consultar-nos!

Incidències període d’inscripcions (Cursos i tallers)

En cas que s’esdevingui algun tipus d’incidència a la web durant el primer dia d’inscripcions als cursos i tallers, només s’agafaran les dades de les persones que en aquell moment estiguin fent cua de manera presencial. En cap cas, això significa assegurar-los la plaça. En el moment que torni a estar disponible la web, se’ls donarà prioritat sempre i quan quedin places.
No es reservarà plaça per telèfon o correu electrònic.
No s’agafaran les dades de les persones que, durant el temps que duri la incidència, vinguin a fer la inscripció presencial, caldrà que esperin a que la incidència quedi resolta.

Carnet d’associada a L’Harmonia

  • La quota anual d’associada a L’Harmonia pot ser: mínima (6€), reduïda (12€), base (24€), solidària (36€).
  • El pagament es farà amb targeta bancària.
  • La renovació es farà de forma automàtica i anualment.
  • Per donar-se de baixa cal enviar un correu electrònic a [email protected] sol·licitant-ho.
  • Qualsevol persona major d’edat, entitat o col·lectiu pot fer-se associada.

Configuració de cookies


Tanca Més informació