Agenda

Carregant Esdeveniments

L’experiència de ‘The Point’: On la comunitat connecta amb la creativitat

Data

26.10.19 a les 12.00

The Point Community Development Corporation es dedica al desenvolupament juvenil i a la dinamització cultural i econòmica de la secció Hunts Point del South Bronx. Amb més de vint anys al servei del barri, THE POINT ofereix diversos programes que s’engloben en tres àmbits principals dirigits a la revitalització integral de la comunitat Hunts Point: desenvolupament juvenil, arts i cultura i desenvolupament comunitari.

L’acte vol ser un punt de trobada entre diversos projectes on puguem compartir experiències de la comunitat i la creativitat al servei de la transformació social.

Comptarem amb la participació de:

  • Danny Peralta, membre de The Point, projecte comunitari de desenvolupament cultural, juvenil i de justícia ambiental
  • Kasal de Joves de Roquetes (9barris), projecte de gestió comunitària autogestionat per joves del territori.
  • La Llama Rap Colectivo (Raval), col·lectiu de Rap constituït per diverses joves del barri del Raval. Projecte educatiu i comunitari de l’Associació RavalTep
  • Ateneu Popular Coma-Cros (Salt), projecte de gestió comunitària gestionat per  l’Assemblea Ateneu Popular Coma-Cros, conformada per veïnat i entitats arrelades al territori.

Xerrada dins la programació de la FESC.

Activitat organitzada per l’Ateneu L’Harmonia dins el cicle Say It Loud i emmarcada en la Fira d’Economia Solidària de Catalunya (FESC).

Preu

Free

Afegeix als teus calendaris

Google Calendar

iCal

Configuració de cookies


Tanca Més informació
This site is registered on Toolset.com as a development site.