Agenda

Carregant Esdeveniments

Usos mercantilistes de la ciutat: Cultura, habitatge, espai públic i barris en joc

Data

10.02.23 a les 18.00

Com es poden cuidar i defensar els barris i la vida, des de baix i de forma comunitària, quan les lògiques capitalistes a les ciutats es basen en l’exclusió?

El proper divendres 10 de febrer, us convidem a posar en comú idees, reflexions, denúncies i propostes sobre aquests aspectes. Generarem un espai de trobada, participació i debat entorn l’habitatge, la gentrificació, la cultura i els usos de l’espai públic.

Serà un acte obert per parlar, debatre i analitzar col·lectivament algunes problemàtiques concretes del territori -centrades en Sant Andreu de Palomar i el Bon Pastor-, tot recollint-ne les aportacions (projecte de la Mercedes-Benz, usos privatius i limitació d’activitats a l’espai públic,….).

Comptarem amb Iaioflautes i en David Bondia, de la Sindicatura de Greuges de Barcelona.

Preu

Free

Afegeix als teus calendaris

Google Calendar

iCal

Configuració de cookies


Tanca Més informació
This site is registered on Toolset.com as a development site.