Actualitat

Canvis en l’equip tècnic

Des de l’Ateneu L’Harmonia us volem posar en coneixement que, properament, dues de les persones de l’equip de treballadors i treballadores causaran baixa. L’Ariana, informadora de tardes i responsable de cursos i tallers, i l’Albert, coordinador del projecte, marxen per a embarcar-se en nous projectes, en els quals els desitgem el millor.

En d’altres ocasions, quan hi ha hagut baixes en l’equip, hem optat per engegar convocatòries obertes per tal de cobrir aquestes places. En aquests dos casos hem decidit fer-ho de la següent manera:

La plaça d’informadora-responsable de cursos i tallers es cobrirà a partir de les persones que van arribar a la fase final del procés de selecció per a aquest mateix lloc de treball i que es va convocar al febrer d’aquest mateix any. Creiem que d’aquesta manera, aprofitarem la feina de selecció feta en aquella ocasió. Si cap de les esmentades persones optés a la plaça o es considerés que els perfils no són els adequats, s’obriria una convocatòria pública.

En el cas de la plaça de coordinador, des de la Federació d’Entitats de Sant Andreu de Palomar, com a entitat gestora de l’equipament, s’ha optat per fer un procés de selecció intern, convocant directament persones amb experiència en la coordinació d’equipaments, coneixement del projecte i del model de gestió comunitària. Aquesta decisió ha està motivada per dues raons. D’una banda, la complexitat de les tasques de coordinació de l’Ateneu l’Harmonia. De l’altra, la necessitat d’incorporar una nova figura de coordinació de manera immediata, en tant que aquesta plaça s’ha de cobrir abans no finalitzi el mes de setembre, fet que dificulta la convocatòria oberta d’un procés de selecció que es dilataria en el temps.

En qualsevol cas, esperem que ben aviat puguem comptar amb les dues persones necessàries per al desenvolupament d’aquestes tasques i que l’Ateneu L’Harmonia pugui continuar creixent al costat del poble de Sant Andreu.

Configuració de cookies


Tanca Més informació