Actualitat

10 anys escoltant-ne Quatre de fresques!

Quan la calor comença a fer acte de presència, a L’Harmonia només podem pensar en el Quatre de fresques!
I aquest juliol, estem de celebració, perquè el cicle més estiuenc de l’Ateneu fa 10 anys!

La Comissió de Programació ens ha preparat quatre dies per gaudir de la música i també per ballar-la, a la fresca de la terrassa de l’Ateneu.

El 2, 3, 9 i 10 de juliol a les 20h, vols conèixer quins grups hi tocaran?

COLUMBA
Dimecres 2 de juliol, a les 20 h

“Columba vol dir “colom” en llatí. Vam triar aquest nom perquè ens va fer connectar amb el nostre paissatge diari, i ens semblava un element identitari de la ciutat que representava amb cert humor el que volíem expressar”.

Columba és un projecte musical i artístic nascut a Sant Andreu de Palomar la primavera de 2022. És música que fusiona l’acústica i l’electrònica. Inicialment, va néixer amb la idea de gravar unes quantes cançons, però el projecte va anar agafant força fins que, el maig de 2023, vam llançar el nostre primer EP, “DIMARTS KEBAB”, autoproduït i autopublicat.

NEREA BASSART
Dijous 3 de juliol, a les 20 h

Nerea Bassart és un viatge sonor eclèctic que marca una nova etapa en la seva trajectòria Nerea Bassart llança el seu tercer àlbum, “Sense casc”, una obra valenta i innovadora que trenca amb els esquemes establerts per endinsar-se en un univers sonor ple de contrastos.

 

SOTABOSC
Dimecres 9 de juliol, a les 20 h

Sotabosc és un projecte musical del Vallès Oriental que uneix a músics de la zona per fer, de forma autogestionària, un projecte crític amb el sistema capitalista, oferint un espai per a la possibilitat d’imaginar el món que portem als nostres cors, un món on la natura torni a ser hàbitat i no la font de recursos que és pel mencionat sistema, on la solidaritat i el suport mutu esdevinguin el centre de la interacció humana.

Aquest missatge, a vegades plasmat de forma directa en les líriques i a vegades de forma més reflexiva i profunda, és acompanyat de música, que, mostrant clarament la seva inspiració i arrels a la música reggae i dub, sovint es transforma i ramifica en altres estils i sons.

“Des del sotabosc, mirant amb desconfiança l’ombra de la ciutat”.


LA TÍA BORRACHA
Dijous 10 de juliol, a les 20 h

La Tía Borracha és una banda que revisita la cúmbia de sempre amb una mirada feminista. El seu repertori convida a cantar i ballar amb llibertat, celebrant el cos com a font de gaudi. Aquestes “ties” romàntiques arriben decidides a contagiar-te el seu flow.

Integrants: Magui Nebel, vocalista; Sol Fuentes: keytar i veu; Maru López, guitarra i veu; Julia Oviedo, baix i veu; Marcia Mainett, saxo; Tati Altadill, percussió; Pachu Rodriguez, percussió.

 

 

A més, us expliquem que la Comissió de Comunicació ha volgut que el cartell dels 10 anys del Quatre de Fresques fos ben especial. Per això, han treballat amb la Paula R. Zapata en la creació d’aquest cartell tan especial, qui per fer-lo ha comptat amb la col·laboració de la fustera @koremadera i el fotògraf @estudipixelat.

 

Vols veure com va ser el procés de creació? No et perdis aquest vídeo.

 

Configuració de cookies


Tanca Més informació