Agenda

Veus contra el Masclisme: Visita guiada ...

05.03.21

Mentre llegeixes això, una dona acaba de patir una agressió sexual. I si ho llegeixes d’aquí una estona o demà, ...

Presentació del llibre “Economies...

05.03.21

L’obra reconeix la producció col·lectiva de pensament i les pràctiques que integren perspectives feministes, anticap...

Comissió Antiestigma

09.03.21

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Veus contra el masclisme. Dones en vers

13.03.21

Mentre llegeixes això, una dona acaba de patir una agressió sexual. I si ho llegeixes d’aquí una estona o demà, ...

Comissió de Cursos i Tallers

15.03.21

El context planteja molts reptes i per això abordarem plegades qüestions de format i contingut entorn la proposta fo...

Conferència: Dones Pintores

15.03.21

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa recuperar l'interès per les dones artistes al llarg de la història de ...

Superweek del Taller de Músics: Jam ses...

16.03.21

[Entrades exhaurides] Durant la setmana no lectiva del Taller de Musics ESEM, es celebrarà la tercera edició de la S...

Comissió Jove

16.03.21

Comissió formada per joves que treballen per acostar la població jove i adolescent a l’Ateneu.Després de mesos...

Comissió de Comunicació

17.03.21

La comissió de comunicació comencem l’any amb moltes ganes de definir estratègies, objectius i criteris pel 2021 sob...

Comissió de Programació

18.03.21

La Comissió de Programació es troba per anar tancant els propers actes de l’Ateneu i decidir-ne de nous. També treba...

Superweek del Taller de Músics: Jam ses...

18.03.21

Durant la setmana no lectiva del Taller de Musics ESEM, es celebrarà la tercera edició de la SuperWeek, una setmana ...

Arts escèniques: Funky Chicken – ...

19.03.21

[Entrades exhaurides] - Et convidem a l'assaig obert on descobrirem el projecte escènic Funky Chicken, fruit de la r...

Ràdio Discofòrum en viu des de L’...

20.03.21

Cuidant la salut física, mental i emocional de tothom Ràdio Discofòrum emetrà un programa especial des de L’Harmonia...

Exposició: La dona

22.03.21

El Grup Pintors de Sant Andreu ens proposa una exposició per mostrar el masclisme que embolcalla i condiciona la soc...

Cinefòrum d’art: Documental sobre...

22.03.21

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa visionar un documental per descobrir les claus del dibuix ràpid de la ...

Concert: Pol Fuentes

26.03.21

El 26 de març acollim la presentació del tercer disc de Pol Fuentes, Saturn Negre, un disc conceptual. A més, et sor...

Jam Session del Taller de Musics

08.04.21

Comencem abril amb una nova Jam Session a càrrec dels i les alumnes del Taller de Músics. En aquesta ocasió obrira...

15a calçotada ecològica i popular de...

10.04.21

[Esdeveniment anul·lat. Aquí te n'expliquem els motius]La Calçotada Ecològica i Popular de Sant Andreu de Palo...

Comissió Antiestigma

13.04.21

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Jornada de replantejament dels Cursos i ...

17.04.21

La Comissió de Cursos i tallers et convidem a fer un replantejament de la vessant formativa a l’Ateneu. Sabem que só...

Festival Mutis Teatre: “Tres sombr...

17.04.21

El Festival MUTIS de teatre independent i nova creació és una trobada anual celebrada a Barcelona que es concep com ...

Festival Mutis Teatre: “Tejas verd...

17.04.21

El Festival MUTIS de teatre independent i nova creació és una trobada anual celebrada a Barcelona que es concep com ...

Exposició: 124 anys de l’annexió fo...

19.04.21

En motiu de la commemoració del 124è aniversari de l’annexió forçada del poble de Sant Andreu a Barcelona podreu vi...

Conferència: Reflexos

19.04.21

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa una nova conferència on descobrirem els reflexos i quin paper juguen d...

Comissió de Programació

22.04.21

La Comissió de Programació es troba per anar tancant els propers actes de l’Ateneu i decidir-ne de nous. També treba...

Concerts MDA: Gaua + Polseguera

23.04.21

Els concerts MDA ja són una tradició a L'Harmonia. En aquesta nova entrega un dels grups que ens sorprendrà és Polse...

Cicle som i fem poble. Vermut-conversa: ...

24.04.21

Ja fa 124 anys que Sant Andreu de Palomar va ser annexionat a Barcelona quan el Reial Decret signat per la Reina Reg...

Cinefòrum d’art: Edouard Vuillard

26.04.21

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa visionar un documental sobre la vida de Jean "Édouard Vuillard" (Cuise...

Exposició: 10 anys del 15-M

03.05.21

Un moviment de carrer com el 15M no es pot exposar a un espai tancat, ni tan sols aquesta exposició és un desig de m...

Cicle Embat: Els teus drets en època d�...

06.05.21

En aquest taller farem un tastet de casos pràctics sobre drets laborals lligats a temes d’actualitat, com els ERTOs,...

SensetunohihaHarmonia!

La Gestió Comunitària és un camí que hem de recórrer juntes. T'emplacem a prendre part dels diferents mecanismes de participació que donen sentit a aquest projecte.
L’Harmonia t’escau, per això et convidem a associar-te al projecte. Amb la teva aportació seguirem enfortint plegades l'autogestió de l’Ateneu.
Per petita que sigui, qualsevol aportació és d’agrair i ens ajudarà a continuar promovent, des de la pràctica i l’autogestió, que amb i des de la cultura, podem transformar la realitat que ens envolta.
Tot allò que mai haguessis volgut preguntar sobre l’Ateneu i la seva comunitat

Configuració de cookies


Tanca Més informació