Agenda

Mostra oberta del taller de Teatre Socia...

20.06.22

Us convidem a assistir el proper dilluns 20 de juny a les 12h a la mostra oberta de final de curs que han preparat l...

Juguem en Harmonia

21.06.22

A partir d’ara podreu gaudir de nous jocs de taula i joguines per a tots i totes! Juguem en Harmonia és un espai de ...

Cinefòrum documental: Quadre en acríli...

27.06.22

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa visionar un documental on descobrirem la tècnica de Quadre en Acrílic....

Comissió Antiestigma

28.06.22

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Juguem en Harmonia

28.06.22

A partir d’ara podreu gaudir de nous jocs de taula i joguines per a tots i totes! Juguem en Harmonia és un espai de ...

Dia Mundial de les Persones Refugiades: ...

28.06.22

La Federació Catalana de Voluntariat Social i CCAR ens proposen reivindicar el Dia internacional de les persones ref...

Comissió de Programació

29.06.22

La Comissió de Programació es trobarà el proper dimecres per continuar treballant la part estratègica del 2022. Tot ...

Projecció de curtmetratges sobre sabers...

29.06.22

Presentació de la tasca de CEHDA a Ghana i a Catalunya per promoure la sobirania alimentària, el dret al medi ambien...

Espai Ateneu: legitimitats, processos i ...

29.06.22

Harmonioses, andreuenques, veïnat de Sant Andreu.Podríem escriure molt sobre aquests set anys – quasi vuit – de ...

Brindis de benvinguda a l’estiu!

30.06.22

S'apropa l’estiu i amb ell el tancament d’un curs ple d’activitats, de bones estones, de moments compartits. De molt...

Quatre de Fresques: Liviana

06.07.22

Després d'un període de redefinició del projecte i havent transcorregut tres anys des del seu últim disc, Liviana to...

Xerrada: La importància dels Mercats de...

07.07.22

La Xarxa d'Economia Solidària (XES) de Sant Andreu ens proposa gaudir d'una xerrada on reflexionarem sobre la import...

Quatre de Fresques: Xicu

07.07.22

Blau (Satélite K, 2022) és el primer llarga durada de Xicu, un disc que parla sobre la tristesa i la soledat, utilit...

Concert: 10 anys del Forat Records, amb ...

08.07.22

La Cooperativa La Tempesta organitza un nou sarau acollint la celebració dels 10 anys del segell discogràfic El Fora...

Comissió de Cursos i Tallers

13.07.22

La Comissió de Cursos i tallers ens trobem de nou! En aquesta ocasió revisarem el text de perquè fem cursos i taller...

Quatre de Fresques: AIALA & ELTORNA...

13.07.22

Aquest 2022, AIALA presentarà una sèrie de singles conjuntament amb Eltornado (Marco Fonktana), que donaran vida a u...

Quatre de Fresques: Sobre Mi Gata

14.07.22

Sobre Mi Gata és un passeig musical nocturn. El grup, nascut durant la pandèmia, canten el col·lapse, les seves cont...

Taller d’atrapasons – Atles Sono...

27.07.22

T'has preguntat quin so té la Meridiana? El projecte de “Atles Sonor de la Meridiana” planteja com a través del dese...

Exposició: cels

05.09.22

El Grup de Pintors de Sant Andreu, entitat allotjada a l’Ateneu, inicia curs amb Cels, una exposició que recull dife...

Relacions afectives en Persones Altament...

06.09.22

Tenir una alta sensibilitat suposa viure els cops físics i psicològics de manera molt intensa, la qual cosa comporta...

Comissió de Comunicació

06.09.22

La comissió de comunicació comença setembre amb moltes ganes de definir estratègies, objectius i criteris pel 2023 s...

Comissió Antiestigma

13.09.22

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Comissió de Responsabilitat Ambiental

13.09.22

Continuem l’any 2022 amb la comissió de Responsabilitat ambiental renovada i nous projectes!La Comissió de Respo...

Comissió de Programació

15.09.22

La Comissió de Programació es trobarà el proper dijous 15 de setembre. Tot seguit pots consultar l’ordre del dia: ...

Xerrada: Què és la dependència emocio...

16.09.22

La pregunta sobre la dependència emocional ens porta a plantejar-nos honestament què és l'amor. Emprenem així el cam...

Retrobada harmònica intercomissions

16.09.22

Després de l'estiu, volem convidar-vos a retrobar-nos plegades en un espai de coneixença, lúdic i festiu per a totes...

Conferència: les Cattleyas de Colòmbia

17.09.22

L'associació d'Amics de les Orquídies ens proposa una conferència a càrrec d'Andrea Niessen, cultivadora colombiana ...

Taller: Parlem sobre la verola del mico

17.09.22

L'associació GAG LGTBI et convida a una xerrada on s'explicarà en què consisteix la verola del mico i els mètodes de...

Xerrada: Dones pintores (III). Del segle...

19.09.22

El Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa una xerrada on descobrirem les dones pintores del segle XIX al segle X...

Juguem en Harmonia

20.09.22

A partir d’ara podreu gaudir de nous jocs de taula i joguines per a tots i totes! Juguem en Harmonia és un espai de ...

SensetunohihaHarmonia!

La Gestió Comunitària és un camí que hem de recórrer juntes. T'emplacem a prendre part dels diferents mecanismes de participació que donen sentit a aquest projecte.
L’Harmonia t’escau, per això et convidem a associar-te al projecte. Amb la teva aportació seguirem enfortint plegades l'autogestió de l’Ateneu.
Per petita que sigui, qualsevol aportació és d’agrair i ens ajudarà a continuar promovent, des de la pràctica i l’autogestió, que amb i des de la cultura, podem transformar la realitat que ens envolta.
Tot allò que mai haguessis volgut preguntar sobre l’Ateneu i la seva comunitat

Configuració de cookies


Tanca Més informació