Agenda

Jam lliure de la BCN Nord vol. II

05.11.22

Arriba a l'Ateneu la 2a edició de la jam lliure de la BCN Nord, el nou cicle en col·laboració amb l’Associació Capib...

Veus contra el masclisme. Exposició: do...

07.11.22

Mentre llegeixes això, una dona acaba de patir una agressió sexual. I si ho llegeixes d’aquí una estona o demà, ...

Comissió Antiestigma

08.11.22

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Comissió de Comunicació

09.11.22

La comissió de comunicació acaba el trimestre amb moltes ganes de definir estratègies, objectius i criteris pel 2023...

EinESS. Track: accions performatives per...

10.11.22

Torna EinESS,  una trobada online impulsada per la cooperativa Bitlab. Cada activitat d’aquesta primera part del cic...

Xerrada. Com parlar de la mort als infan...

12.11.22

A càrrec de Nadons en Harmonia, reflexionarem sobre com podem parlar d'una cosa tant natural com la mort, el dol i l...

Grapa i Tinta: Festival d’il·lustraci...

12.11.22

El Grapa i Tinta torna aquest dissabte 12 de novembre amb la mateixa màxima de l’any passat: publicar és resistir. ...

Grup d’acompanyament emocional per a j...

15.11.22

Des de L'Harmonia, el Servei de Konsulta'm + 22 i els referents de benestar emocional i comunitari dels CAPs de Sant...

Juguem en Harmonia

15.11.22

A partir d’ara podreu gaudir de nous jocs de taula i joguines per a tots i totes! Juguem en Harmonia és un espai de ...

Festival DAU

19.11.22

Benvinguts i benvingudes a l’onzena edició de Dau Barcelona Festival del Joc, una trobada oberta a tothom i on volem...

Conferència. La por a la tela en blanc

21.11.22

En Josep Valls del Grup de Pintors de Sant Andreu ens proposa una nova xerrada on tractarem el tema de la por a qued...

Cicle de cinema i salut mental. Projecci...

22.11.22

La pel·lícula àrab amb major recaptació mundial de la història. Una commovedora història plena de llum que és el res...

Cinefòrum: Montse Rosa 2022. 3 experiè...

23.11.22

Coneixes el massís Monte Rosa? Està situat als Alps, entre les regions italianes del Piemont, la Vall d'Aosta i el c...

Jam session de Festa Major

24.11.22

De festa? A Sant Andreu! L’arribada del fred i de la darrera setmana del mes de novembre vol dir que la Festa Major ...

Comissió de Cursos i Tallers

25.11.22

La Comissió de Cursos i tallers ens trobem de nou! En aquesta ocasió revisarem i farem balanç sobre el procés d’insc...

Cicle Orelletes. Concert de Festa Major ...

26.11.22

Vitalitat, energia sense parangó i bona vibra en cada tema d'aquesta banda sense tabús ni complexos. Gattari és un g...

Cargolada popular de Festa Major + Quint...

26.11.22

T’imagines menjar cargols ben calents per Festa Major, amb el millor ambient possible, envoltades del veïnat i amb a...

Cabaret de Festa Major

27.11.22

El proper diumenge 27  de novembre a la tarda el col·lectiu que impulsa la Festa Major Reivindicativa organitzarà a ...

Grup d’acompanyament emocional per a j...

29.11.22

Des de L'Harmonia, el Servei de Konsulta'm + 22 i els referents de benestar emocional i comunitari dels CAPs de Sant...

Exposició: fils de vida

01.12.22

Fils de vida és una instal·lació artística que hem realitzat l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Vapor del Fil. Dura...

Discofòrum Antiestigma

01.12.22

En motiu de la Festa Major de Sant Andreu des de la Comissió Antiestigma de l’Ateneu L’Harmonia organitzem el proper...

Jam session

01.12.22

L’arribada d’un nou mes és sinònim de jam session! Cada sessió l’obre un grup format per estudiants del centre super...

Cinefòrum. Audiovisual: Trek del Cerví...

01.12.22

Trek 60, així és com la Rosa, el Josep Maria i la Imma van celebrar el seu 60è aniversari l’estiu del 2021, fent la ...

Cinefòrum: Persèpolis

02.12.22

El Col·lectiu Cultural de Cinema Popular de Sant Andreu (CCCP), entitat allotjada a l’Ateneu, ens proposa visionar e...

Festa jove amb l’Agrupament Escolt...

03.12.22

Aquest any l’AE Jaume I celebrarà 65+2 (67) anys. L'Agrupament es va quedar amb les ganes de celebrar 65 anys l'any ...

11è aniversari d’ActivaMent. Recital ...

10.12.22

El dissabte 10 de desembre, celebrarem l’11è aniversari d’ActivaMent!Perque ja són onze anys de suport mutu, d’e...

Desxifrem etiquetes alimentàries

12.12.22

La mida de la lletra, les paraules rocambolesques, les E-, el sucre, el greix... Desxifrarem tot allò que contenen e...

Comissió Antiestigma

13.12.22

Aquesta comissió es reuneix per visibilitzar i defensar els drets de les persones que pateixen diferents tipus de d...

Grup d’acompanyament emocional per a j...

13.12.22

Des de L'Harmonia, el Servei de Konsulta'm + 22 i els referents de benestar emocional i comunitari dels CAPs de Sant...

Musical Prescription

16.12.22

Amigues, ens fa molta il·lusió anunciar que continuen les prescripcions musicals que més ens encanten del poble de S...

SensetunohihaHarmonia!

La Gestió Comunitària és un camí que hem de recórrer juntes. T'emplacem a prendre part dels diferents mecanismes de participació que donen sentit a aquest projecte.
L’Harmonia t’escau, per això et convidem a associar-te al projecte. Amb la teva aportació seguirem enfortint plegades l'autogestió de l’Ateneu.
Per petita que sigui, qualsevol aportació és d’agrair i ens ajudarà a continuar promovent, des de la pràctica i l’autogestió, que amb i des de la cultura, podem transformar la realitat que ens envolta.
Tot allò que mai haguessis volgut preguntar sobre l’Ateneu i la seva comunitat

Configuració de cookies


Tanca Més informació